Friday, February 11, 2011

Anak Muda Kuala Terengganu Bersatu Untuk Melakukan Perubahan.......(BERANI BERUBAH)

GERAKAN KEBANGKITAN ANAK MUDA KUALA TERENGGANU
(BERANI BERUBAH)

Kini semuanya bermula. Anak muda Kuala Terengganu telah bersedia untuk memastikan Kuala Terengganu kembali ceria setelah hampir 3 tahun. 3 tahun itulah mereka merasakan PAS yang memenangi PRK036 langsung tidak memberi apa-apa faedah kepada mereka. PAS dilihat langsung tidak membantu rakyat dalam menyelesaikan masalah mereka, Jauh sekali untuk PAS melakukan pembangunan

YB Encik Wahid Bin Endut
hanya mampu tidur dan menerima gaji
setiap bulan tanpa bersusah payah

Yang Berhormat Kuala Terengganu tidak mempu membawa suara rakyat di Parlimen. Sejak bergelar YB Parlimen dkatakan beliau tidak pernah membawa masalah rakyat Kuala Terengganu.

Bahkan dikhabarkan rumah beliau telah diperindahkan. Bukan iri atau dengki tapi itulah hakikat yang benar. Apa lagi sebelum bergelar MP, beliau merupakan ADUN kawasan Wakaf Mempelam. Dengan 2 gelaran iaitu YB Adun dan YB Parlimen, nampaknya beliau hanya tersenyum dengan poket yang berisi penuh setiap bulan.

Begitulah apa yang berlaku di Kuala Terengganu. Walaupun PAS memenangi P036 dalam PRK yang lalu, kemenangan itu hanyalah untuk individu yang bernama YB Eancik Wahid Bin Endut, Yang Berhormat (bkn wakil rakyat) PAS. Rakyat tidak mendapat apa-apa kebaikan dari kemenangan ini.

Lihat saja di Dun Wakaf Mempelam, tidak ada satu apa pun yang boleh dibuat. Jalan-jalan yang diperbaiki pula adalah dari Pegawai Pembangunan DUN atau JPP yang tentu-tentunya pegawai dari Barisan Nasional.

Kerana itulah Anak Muda Kuala Terengganu bersatu hati melakukan gerakan ini. Gerakan yang akan membuatkan PAS tidak duduk diam.
Kami tahu PAS akan memulakan langkah mereka dengan Gerakan ini. Langkah lakonan untuk mendekati rakyat, menunjukkan mereka cakna Rakyat, lakonan yang biasa dibuat setelah Pilihanraya hampir tiba. Mereka akan cuba menangkis apa jua dakwaan rakyat bahawa mereka sebenarnya GAGAL. Mereka akan lakukan apa saja untuk membuktikan merekalah yang terbaik.

Namun kini kami telah sedar bahawa PAS sebenarnya adalah parti yang GAGAL di Kuala Terengganu. Begitu juga di DUN WAkaf Mempelam, Batu Buruk dan Ladang .

Jadi sahabatku sekelian, BANGKITLAH, BANGKITLAH MENUNTUT YANG HAK....AJAK RAKAN, AJAK KAWAN AJAK SAHABAT...KITA BERGANDING BAHU UNTUK MEMASTIKAN KUALA TERENGGANU DAN DUN-DUN DIDALAMNYA AKAN MENJADI MILIK UMNO/BARISAN NASIONAL DALAM PRU 13 NANTI...... INSYAALLAH, SEGALA USAHA KITA MENDAPAT KEREDHAAN DARI ALLAH JUA DEMI AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR.


"BERANI BERUBAH ATAU TERUS DIJAJAH"

6 comments:

  1. tahniah...semoga semangat ini terus membara.....laa

    ReplyDelete
  2. puak PAS tak payah ambil tahu hal org kg sebab puak UMNO duk jaga laker dah...mereka semua makan gaji utk besarkan rumah dan mengkayakan lagi anak beranak mereka je...

    ReplyDelete
  3. HIDUP UMNO!!
    HIDUP BARISAN NASIONAL!!
    JOM BANGKITLAH WAHAI ANAK MUDA..
    SAMA2 KITA BERANI BERUBAH....!!!

    ReplyDelete
  4. BERANI BERUBAH...!!
    sayangilah ORANG YANG TERSAYANG!!!
    sayangilah AGAMA kita!!
    sayangilah BANGSA kita!!!
    sayangilah TANAH AIR kita...!!!

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat semua dan teruskan perjuangan demi memartabatkan agama,bangsa dan negara.
    "Orang muda penentu masa depan negara"

    ReplyDelete